NEC UNIVERGE SV9100 

Skuteczna komunikacja dla małych i średnich organizacji

NEC SV9100 to nowa platforma stworzona w oparciu o sukcesy i doświadczenia zebrane przez NEC na bazie jej poprzedniczki – NEC SV8100. Jest systemem pozwalającym na elastyczną rozbudowę i pracę na każdym poziomie – od zaawansowanego technicznie systemu telekomunikacyjnego do zaawansowanej platformy zunifikowanej komunikacji UC&C. NEC SV9100 oferuje nowe funkcjonalności, terminale i aplikacje, które pozwolą na na podniesienie produktywności Twojego zespołu.

sv9100-packshot_global

UNIVERGE SV9100 

  • Skalowalny i funkcjonalny system IP
  • Wysoka niezawodność dzięki możliwości rozproszenia systemu
  • Prosty model licencjonowania
  • Kompleksowe rozwiązanie dla Contact Center oraz UC&C
  • Szeroki wybór aplikacji oraz terminali
  • Jeden punkt konfiguracji i zarządzania
  • Wieloliniowość zarówno dla użytkowników SIP/IP jak i dla trunków

Zaawansowane funkcjonalności

  • Uniwersalna architektura – pracuje jako system IP, TDM lub jako ich kombinacja
  • Modularna budowa – optymalny wybór dla organizacji 10 – 800+ pracowników
  • Jeden z najbardziej przyjaznych w zarządzaniu systemów UC dostępnych na rynku
  • Możliwość zarządzania przez web, telefon jak i dedykowaną aplikację
  • Interfejs zarządzania dla administratorów jak i użytkowników
  • Łatwa migracja z systemu SV8100

sv9100-front-right

Skalowalność

SV9100_skalowalnosc

 

UNIVERGE® SV9100 NetLink – Redundancja

Funkcjonalność NetLink umożliwia połączenie do 50 serwerów komunikacyjnych UNIVERGE® SV9100 za pośrednictwem sieci IP w jeden logiczny system komunikacyjny. Dzięki temu oferuje współdzielenie zasobów oraz transparentność funkcji pomiędzy węzłem głównym a lokalizacjami wyniesionymi. Systemy mogą być instalowane oddzielnie w jednym budynku lub w lokalizacjach wyniesionych i połączone za pośrednictwem sieci IP.

Zastosowanie funkcjonalności NetLink zapewnia jednocześnie redundancję systemu. W przypadku awarii głównego modułu lub połączenia IP pomiędzy modułami, każdy z węzłów może działać jako autonomiczny system. Po przywróceniu połączenia IP z modułem głównym system automatycznie powróci do początkowej konfiguracji.

Telefony

Aplikacje

 

Całkowita liczba portów
  • 1296 portów
Maksymalna ilość telefonów
  • Telefony DT800/DT700 – max. 896
  • Telefony SIP – max. 896
  • Telefony systemowe TDM  DT400/DT400 – max. 368 (nie uwzględniając NetLink)
  • Telefony analogowe – max. 368 (nie uwzględniając NetLink)
  • Aplikacje SP310 typu Softphone – max. 256
Maksymalna ilość traktów miejskich
  • SIP/H.323 – max. 400
  • ISDN PRI – max. 192 kanały
  • ISDN BRI – max. 184 kanały
  • Łącza analogowe – max. 184
  • Łączna max. ilość kanałów VOIP – 256
Protokoły sieciowe
  • NetLink – max. 40 węzłów
  • K-CCISoIP – max. 400 kanałów
  • SIP/H.323 – max. 400 kanałów
ACD
  • 512 Agentów
  • 64 grupy ACD
Poczta głosowa
  • 120 godzin nagrań
  • 960 skrzynek poczty głosowej
 Telekonferencja
  • 4 pokoje konferencyjne
  • Max. 32 uczestników w jednym pokoju konferencyjnym

 

Potrzebujesz więcej informacji? Pobierz broszurę:

pdf-512