Zdrowie jest wartością bezcenną

Dlatego też w miarę wzrostu świadomości i oczekiwań pacjentów, zwiększa się presja na jakość usług w sektorze opieki zdrowotnej. Dodatkowo wzrost ten potęguje konkurencja pomiędzy publicznymi, a rosnącymi na rynku w siłę podmiotami prywatnymi .

Z punktu widzenia osób zarządzających placówką opieki zdrowotnej, analizując jakość obsługi można zadać sobie kilka pytań:

  • Jak długo pacjenci muszą oczekiwać na połączenie w sprawie rezerwacji wizyty?
  • Czy w czasie oczekiwania na połączenie mogą dowiedzieć się o nowych usługach dostępnych w przychodni szpitalu?
  • Czy pacjenci są w stanie dodzwonić się szybko i skutecznie do odpowiedniej osoby bez zbędnych, wieloetapowych transferów połączeń?
  • Czy Twoja placówka ma centralną książkę telefoniczną dostępną dla każdego pracownika?
  • Czy Twoja placówka wyposażona jest w budynkową telefonię mobilną zapewniającą niezawodność, wysoką jakość połączeń, osiągalność i status dostępności wszystkich pracowników na terenie całego zoz?

Jeśli jako osoba zarządzająca nie jesteś usatysfakcjonowany (-a) z odpowiedzi na te pytania, tym bardziej pacjenci nie będą w pełni zadowoleni z jakości obsługi w Twoje placówce.

Rozwiązaniem są system komunikacyjne NEC

NEC wykorzystał swoje wieloletnie doświadczenie w opracowaniu rozwiązań dla sektora opieki zdrowotnej i stworzył portfolio rozwiązań dopasowanych dla każdej placówki. Rozwiązania NEC pomagają zoptymalizować wydajność i skuteczność pracowników, zmniejszając przy tym ogólne koszty utrzymania infrastruktury. Przyczyniają się także pośrednio i bezpośrednio do poprawy jakości opieki i zwiększenia satysfakcji pacjenta.

Mobilność dzięki systemowi NEC IP DECT

Przykładem takiego rozwiązania jest system telefonii bezprzewodowej NEC IP DECT. Który pozwala na szybki i skuteczny kontakt z mobilnym personelem placówki. Doświadczenie pokazuje, że telefonia komórkowa nie jest niezawodna w przypadku dużych budynków o konstrukcji żelbetowej i podpiwniczeniu. A w miejscach gdzie liczą się sekundy, niezawodna komunikacja mobilna to podstawa! System NEC IP DECT to także pełna integracja książki telefonicznej, transmisja wiadomości tekstowych (także alarmowych) oraz możliwość lokalizacji na mapie obiektu.

Wszystkie systemy centralowe NEC-a mogą również zostać połączone w jedną, jednorodną sieć telefoniczną. Zwiększa to funkcjonalność i drastycznie obniża koszty obsługi w przypadku rozproszonych jednostek.

Produkty dla administracji publicznej

Platforma komunikacyjna polecana dla administracji publicznej

Telefony stacjonarne dla pracowników

Telefony dla DECT dla pracowników

Aplikacje