Przejdź do zawartości
connectia Logo connectia Logo
  • Produkty
    • Systemy telefoniczne
      • Xorcom
        • Telefony XORCOM
      • NEC UNIVERGE 3C
      • NEC SV9100
      • Produkty Archiwalne
        • NEC SV9500
        • NEC SV8100
        • NEC IS3000 / SIP@NET
        • Telefony NEC
          • Telefony IP DECT
          • Telefony IP serii DT900
          • Telefony IP serii GT
          • Telefony cyfrowe serii DT500
          • Telefony analogowe NEC
          • Telefony IP serii DT800
          • Telefony IP serii DT700
    • Aplikacje
      • System wideokonferencji NEC Meeting Center (NMC)
      • System call center Business ConneCT
        • Informacje Ogólne
        • Contact Center
        • Pracownik
        • Pracownik UC&C
    • Telefony konferencyjne
      • Telefony konferencyjne VTech
    • Telefony hotelowe
      • Telefony AEI
      • Telefony Bittel
      • Telefony retro GPO
      • Telefony Jacob Jensen
      • Telefony Teledex
      • Telefony Telematrix
      • Telefony VTech
      • Produkty archiwalne
    • Systemy mobilne
      • System IP DECT
      • Telefony IP DECT
      • Aplikacje Softphone
      • Produkty archiwalne
    • System Przyzywowy iCall
  • Rozwiązania
    • Administracja publiczna
    • Contact Center
    • Hotele
    • System przyzywowy – służba zdrowia
    • System przyzywowy – jednostki opieki psychiatrycznej
  • Usługi
    • Profesjonalne nagrania lektorskie
    • Usługi serwisowe
      • Dla klientów
      • Dla partnerów
  • O nas
    • O firmie Connectia
    • O firmie NEC
    • Polityka prywatności
    • Dane kontaktowe
    • Zgłoszenie awarii
  • Produkty
    • Systemy telefoniczne
      • Xorcom
        • Telefony XORCOM
      • NEC UNIVERGE 3C
      • NEC SV9100
      • Produkty Archiwalne
        • NEC SV9500
        • NEC SV8100
        • NEC IS3000 / SIP@NET
        • Telefony NEC
          • Telefony IP DECT
          • Telefony IP serii DT900
          • Telefony IP serii GT
          • Telefony cyfrowe serii DT500
          • Telefony analogowe NEC
          • Telefony IP serii DT800
          • Telefony IP serii DT700
    • Aplikacje
      • System wideokonferencji NEC Meeting Center (NMC)
      • System call center Business ConneCT
        • Informacje Ogólne
        • Contact Center
        • Pracownik
        • Pracownik UC&C
    • Telefony konferencyjne
      • Telefony konferencyjne VTech
    • Telefony hotelowe
      • Telefony AEI
      • Telefony Bittel
      • Telefony retro GPO
      • Telefony Jacob Jensen
      • Telefony Teledex
      • Telefony Telematrix
      • Telefony VTech
      • Produkty archiwalne
    • Systemy mobilne
      • System IP DECT
      • Telefony IP DECT
      • Aplikacje Softphone
      • Produkty archiwalne
    • System Przyzywowy iCall
  • Rozwiązania
    • Administracja publiczna
    • Contact Center
    • Hotele
    • System przyzywowy – służba zdrowia
    • System przyzywowy – jednostki opieki psychiatrycznej
  • Usługi
    • Profesjonalne nagrania lektorskie
    • Usługi serwisowe
      • Dla klientów
      • Dla partnerów
  • O nas
    • O firmie Connectia
    • O firmie NEC
    • Polityka prywatności
    • Dane kontaktowe
    • Zgłoszenie awarii
  • System Przyzywowy iCall
  • SIP-Touch – Open standards
  • SIP-Speech – Room terminal
  • LocalBus Units for retrofit
  • Standard I/O call units
  • Wireless integrated units
  • Nurse notifications
  • Akcesoria iCall

NEC IP DECT

  1. Strona główna
  2. Polski
  3. System IP DECT
System IP DECTadministrator2017-03-06T12:43:45+02:00
  • NEC IP DECT - Informacje ogólne

  • Szczegóły techniczne

  • NEC IP DECT - Informacje ogólne

Standard telefonii mobilnej DECT to wciąż niedościgniony wzór najwyższej jakości usług głosowych w zakresie budynkowej telefonii mobilnej. Punkty dostępowe DECT mają ok. dwukrotnie większy zasięg w stosunku do punktów systemu Wi-Fi. Standard DECT pracuje w „niezaśmieconym” paśmie częstotliwości 1,9 GHz co znacząco zwiększa odporność na zakłócenia powodowane przez inne urządzenia mobilne.

Business Mobility IP DECT – połączenie zalet telefoni DECT i IP

NEC Business Mobility IP DECT zapewnia wygodę telefonii bezprzewodowej, która w unikalny sposób łączy zalety technologii IP z najwyższą jakością transmisji głosu jaką zapewnia technologia DECT. System DECT to:

  • Lepsza jakość obsługi i efektywność – dzwoniący może uzyskać szybki dostęp do pracowników niezależnie od miejsca ich przebywania na terenie firmy
  • Zwiększona wydajność – efektywny dostęp do ważnych narzędzi: katalog korporacyjny, wiadomości tekstowe, zarządzanie obecnością
  • Oszczędność wydatków – wewnętrzny system telefonii bezprzewodowej radykalnie zmniejsza miesięczne koszty połączeń komórkowych.
  • Dla każdej organizacji – skalowalne i bezpieczne rozwiązanie komunikacyjne. Sprawdzi się w małym biurze jak i rozległym kampusie studenckim. Rozwiązanie DECT jest szczególnie polecane dla szpitali i hoteli

Kompatybilność z innymi platformami

NEC Business Mobility IP DECT wykorzystuje otwarty standard protokołu SIP. Dzięki temu zapewnia kompatybilność z innymi platformami dostępnymi na rynku (m.in. Cisco, Alcatel, Slican, Platan). NEC IP DECT nie jest jedynie narzędziem komunikacji głosowej. Dzięki dodatkowym funkcjonalnościom (wsparcie Unified Communication, usługi lokalizacyjne, zarządzanie zdarzeniami) jest potężnym narzędziem, które pomoże zautomatyzować proces zarządzania przepływem informacji w każdej instytucji.

Rozproszona mobilność

NEC IP DECT może również pracować w modelu rozproszonym. W firmie lub instytucji posiadającej wiele oddziałów, nie ma potrzeby instalowania centrali w każdej z jednostek. Wystarczy zainstalować w nich punkty dostępowe systemu NEC IP DECT. Wówczas te wyniesione lokalizacje staną się integralną częścią centralnej infrastruktury komunikacyjnej.

Dowiedziona niezawodność – na każdym poziomie

System DECT jest sprawdzonym rozwiązaniem, dostępnym na rynku już od kilkunastu lat. Jego kolejne modyfikacje niezmiennie wyróżniają się niezawodnością, bezpieczeństwem w przepływie informacji oraz odpornością na zakłócenia pochodzące z innych urządzeń elektronicznych. Zainstalowany system nie wymaga częstych prac utrzymaniowych i serwisowych w okresie użytkowania.

  • Szczegóły techniczne

 



Stacja AP400
  • Standard: Wewnętrzna z anteną o charekterystyce dookólnej
  • Opcja: Stacja AP400 z obudową do montażu zewnętrznego
Pojemność i skalowalność
  • Kanały: 12 kanałów radiowych w tym 11 rozmównych (11 jednoczesnych rozmów per stacja)
  • Maksymalna liczba stacji w jednym systemie: 750
  • Maksymalna liczba terminali DECT: 18750
 Usługi głosowe
  • Wysoka jakość transmisji głosowej – HD Voice
  • Prezentacja nazwy użytkownika dzwoniącego
  • Konferencja trójstronna
  • Centralna książka telefoniczna
  • DTMF oraz funkcja połączenia oczekującego
Obudowa Nowoczesny design obudowy o wielkości mniejszej niż kartka papieru A5. Możliwość zmiany położenia anteny (montaż sufitowy).
Zarządzanie Aplikacja DAP Manager działa na większości systemów z rodziny Windows. Aplikacja nie jest niezbędna do codziennego funkcjonowania systemu. Jej obecność jest wymagana w przypadku zmian konfiguracyjnych i usług dodatkowych, takich jak przesyłanie wiadomości tekstowych.
 Zasilanie Power over Ethernet (POE) 802.3af
 Bezpieczeństwo Szyfrowana transmisja na wszystkich 12 kanałach.
 Przesyłanie wiadomości
  • Przesyłanie wiadomości tekstowych (max. 160 znaków)
  • Wiadomość oczekująca (MW) z powiadomieniem przez diodę LED.
  • Możliwość ustawienia priorytetów wiadomości: Normalna, Pilna, Bardzo pilna
  • Wiadomość sieciowa (do wszystkich)
 Mobilność
  • Wsparcie dla terminali kompatybilnych ze standardem DECT
  • Roaming i przenoszenie aktywnej rozmowy (ang. handover)
  • Określenie lokalizacji terminali na podstawie triangulacji

 

 

Connectia Sp. z o.o. | 00-739 Warszawa, ul. Stępińska 22/30 (Centrum Biurowe OMIG) | email: biuro@connectia.pl | tel: +48 22 1 777 888 | faks: +48 22 1 777 899 | All Rights Reserved

Page load link
Ta strona korzysta z ciasteczek/cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Brak zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Warunki i sposób ich wykorzystania są dostępne w polityce prywatności.Zgoda
Przejdź do góry