Project Description

UNIVERGE 3C zapewnia UC&C i pełną telefonię na wszystkich urządzeniach

W dzisiejszym elastycznym i szybko zmieniającym się środowisku biznesowym pracownicy nigdy nie są w jednym miejscu na długo. Mogą przebywać w biurze, między spotkaniami, w podróży służbowej, pracować w domu lub w kawiarni. Rozwiązania mobilne UNIVERGE 3C umożliwiają pracownikom pozostanie w kontakcie i produktywność z dowolnego miejsca. Zapewnia dostęp w dowolnym miejscu i czasie w celu zwiększenia wydajności i produktywności oraz obsługuje kontrolę połączeń i funkcje UC dla pracowników mobilnych i zdalnych.

Centrala telefoniczna NEC UNIVERGE 3C

NEC UNIVERGE 3C WSPÓŁPRACA DZIĘKI TECHNOLOGII

  • UNIVERGE 3C spełnia najbardziej rygorystyczne wymagania dotyczące bezpieczeństwa i interoperacyjności Departamentu Obrony Stanów Zjednoczonych.
  • Widok wszystkich kontaktów, ich numerów telefonów i dostępności w organizacji.
  • Rich Presence pozwala identyfikować dostępność użytkowników na podstawie statusu telefonu, a także informacji z kalendarza i kontaktować się z nimi na preferowanym urządzeniu.
  • Pojedynczy numer/skrzynka pocztowa umożliwia przesyłanie jednego numeru telefonu do wielu urządzeń, takich jak smartfony i komputery stacjonarne, do wszystkich kontaktów oraz łączenie wiadomości z telefonów komórkowych i biurowych w jednej skrzynce pocztowej.
  • Integracja z MS Office Outlook® synchronizuj kalendarze spotkań i grupy kontaktów.
  • Wiadomości błyskawiczne i czat jako alternatywa dla telefonu lub wideo rozmowy.
  • Modyfikowalny IVR umożliwia dzwoniącym automatyczne pobieranie informacji.
  • Funkcja Automated Attendant zapewnia obsługę połączeń 24/7, w tym interfejs głosowy lub DTMF.
  • Interactive Call Screening to wirtualny osobisty asystent, który informuje o połączeniu przychodzącym i pozwala użytkownikom zdecydować, czy chcą zaakceptować, potwierdzić lub przekazać połączenie.

  • Aplikacja softphone pozwala pracownikom na używanie komputerów lub urządzeń mobilnych do inicjowania/odbierania/przekazywania połączeń.

  • Konferencje audio umożliwiają użytkownikom szybkie konfigurowanie konferencji wielostronnych.
  • Desktop Video Conferencing umożliwia użytkownikom łatwe konfigurowanie wideokonferencji.
  • Kolaboracja obejmuje wyświetlanie wideo wielu osób, udostępnianie prezentacji/plików, tablice interaktywne i zdalne sterowanie.
  • Nagrywanie rozmów może odbywać się na żądanie lub przy użyciu wstępnie ustawionej automatyzacji.
  • Contact Center i Operator Attendant kierują rozmówców, czaty internetowe i e-maile do najlepiej dopasowanego pracownika, skracając czas oczekiwania i zwiększając motywację personelu.

NEC UNIVERGE 3C ułatwia komunikację

ŁĄCZ SIĘ.

3C umożliwia szybkie i łatwe kontaktowanie się współpracowników dzięki firmowej książce telefonicznej i funkcji „Presence” dzięki, której znamy status każdego pracownika będącego w biurze oraz poza biurem.

KOMUNIKUJ.

Użytkownicy korzystają z jednego numeru na wielu urządzeniach, pozwala to na bezproblemowe przekazywanie połączeń między publicznymi sieciami komórkowymi, a firmową siecią Wi-Fi, gdy użytkownik nie jest przy biurku.

WSPÓŁPRACUJ.

W ciągu kilku sekund możesz zorganizować spotkanie online lub konferencję online – wystarczy jedno kliknięcie, aby zorganizować wideokonferencję, prezentację lub udostępnianie ekranu.

3C działa na WSZYSTKICH urządzeniach, WSZYSTKICH Twoich pracowników

3C dla Twoich pracowników

Łatwa komunikacja między pracownikami
Bezproblemowo udostępniaj informacje
Komunikuj się wszędzie
Użyj swojego urządzenia

3C dla menedżerów

Popraw konkurencyjność
Zwiększ produktywność
Zmniejsz koszty
Zwiększ wydajność

3C dla Twojego zespołu IT

Zmniejsz koszty i ułatw zarządzanie
Popraw bezpieczeństwo
Lepsza obsługa użytkowników końcowych