Jedno zintegrowane rozwiązanie… od A do Z

Firmy NEC oraz IndigoCare połączyły swoje siły i opracowały kompletne rozwiązanie komunikacyjne dla ośrodków opieki zdrowotnej, zarówno dla szpitali jak i domów opieki. Integracja systemu przywoławczego, systemu powiadamiania oraz systemu telefonicznego to ogromny technologiczny krok do przodu zapewniający zupełnie nowe możliwości techniczne.

Infrastruktura: iCall to otwarte standardy

System przywoławczy iCall został zaprojektowany z wykorzystaniem otwartych standardów zgodnie z normami niemieckiego instytutu certyfikacji VDE (normy 834.1 oraz 834.2). Oferuje możliwości integracji z wykorzystaniem protokołów TCP/IP. Dzięki temu uzyskujemy możliwość współpracy z innymi dostawcami technologii, teraz lub w przyszłości.

System przyzywowy - służba zdrowia
system przywoławczy iCall_290

Infrastruktura: iCall w wersji Full-IP

Gdy okablowanie Ethernet jest już dostępne wewnątrz każdego pokoju, wówczas najbardziej opłacalną opcją jest wykorzystanie komponentów systemu iCall wspierających TCP/IP.

Moduły: iCall oferuje szeroki wybór modułów, przewodowych jaki i bezprzewodowych

Od podstawowych modułów z przyciskami aż do zaawansowanych dotykowych ekranów, iCall może składać się zarówno z przewodowych i bezprzewodowych modułów jak również ich kombinacji. Dodatkowo wszystkie bezprzewodowe breloki pacjentów zapewniające lokalizację i detekcję ruchu współpracują z każdą kombinacją modułów.

iCall: Skuteczne powiadamianie

Szybkość reakcji jest niezwykle ważna. iCall oferuje szeroki wybór modułów pielęgniarskich – dotykowych ekranów naściennych, dotykowych monitorów oraz wyświetlaczy korytarzowych. Poprzez system Mobicall każda pielęgniarka może zostać powiadomiona, gdziekolwiek się znajduje – na terenie szpitala bądź domu opieki.

SCHEMAT

[Indigo-healthcare]

KOMPONENTY