Jedno zintegrowane rozwiązanie… od A do Z
Firmy NEC oraz IndigoCare połączyły swoje siły i opracowały kompletne rozwiązanie komunikacyjne dla ośrodków opieki zdrowotnej, zarówno dla szpitali jak i domów opieki. Integracja systemu przywoławczego, systemu powiadamiania oraz systemu telefonicznego to ogromny technologiczny krok do przodu zapewniający zupełnie nowe możliwości techniczne.
Infrastruktura: iCall to otwarte standardy
System przywoławczy iCall został zaprojektowany z wykorzystaniem otwartych standardów zgodnie z normami niemieckiego instytutu certyfikacji VDE (normy 834.1 oraz 834.2). Oferuje możliwości integracji z wykorzystaniem protokołów TCP/IP. Dzięki temu uzyskujemy możliwość współpracy z innymi dostawcami technologii, teraz lub w przyszłości.


Infrastruktura: iCall w wersji Full-IP
Gdy okablowanie Ethernet jest już dostępne wewnątrz każdego pokoju, wówczas najbardziej opłacalną opcją jest wykorzystanie komponentów systemu iCall wspierających TCP/IP.
Moduły: iCall oferuje szeroki wybór modułów, przewodowych jaki i bezprzewodowych
Od podstawowych modułów z przyciskami aż do zaawansowanych dotykowych ekranów, iCall może składać się zarówno z przewodowych i bezprzewodowych modułów jak również ich kombinacji. Dodatkowo wszystkie bezprzewodowe breloki pacjentów zapewniające lokalizację i detekcję ruchu współpracują z każdą kombinacją modułów.
iCall: Skuteczne powiadamianie
Szybkość reakcji jest niezwykle ważna. iCall oferuje szeroki wybór modułów pielęgniarskich – dotykowych ekranów naściennych, dotykowych monitorów oraz wyświetlaczy korytarzowych. Poprzez system Mobicall każda pielęgniarka może zostać powiadomiona, gdziekolwiek się znajduje – na terenie szpitala bądź domu opieki.
KOMPONENTY

Telefon IP NEC DT930-8TCGX (Dotykowy)
Telefon IP NEC DT930-8TCGX (Dotykowy) wysokiej klasy telefon stacjonarny sterowany w pełni dotykowym dużym kolorowym wyświetlaczem.

Telefon IP NEC DT930 (24-klawiszy)
Telefon IP DT930 (24-klawisze) wysokiej klasy telefon stacjonarny z dużym kolorowym wyświetlaczem oraz 24 programowalnymi przyciskami.

Telefon IP NEC DT920 (Self Labelling)
Telefon IP DT920 Self Labelling to funkcjonalny, nowoczesny model zapewniający doskonałe wrażenia użytkownika dzięki 8/16/24/32 programowalnymi i samo opisywalnymi przyciskami.

Telefon IP NEC DT920 (12-klawiszy)
Multilinowy telefon DT920 IP to niedrogi, kompaktowy model zapewniający doskonałe wrażenia użytkownika z 12 programowalnymi przyciskami.

Telefon IP NEC DT920 (6-klawiszy)
Multilinowy telefon DT920 IP to niedrogi, kompaktowy model zapewniający doskonałe wrażenia użytkownika z 6 programowalnymi przyciskami.

Telefon IP DECT NEC G577 / G577 h
NEC G577 (h) to zaawansowany model telefonu DECT z funkcją alarmowania i SMS. Idealny w przedsiębiorstwach, hotelach i jednostkach służby zdrowia.
Telefon IP DECT NEC G277
Telefon IP DECT NEC G277 to podstawowy telefon oferujący szeroki wachlarz funkcjonalności systemu DECT.
Centrala telefoniczna NEC SV9100
NEC SV9100 to funkcjonalny system pozwalający na optymalizację kosztów komunikacji w firmie.
System call center Business ConneCT
System call center NEC Business ConneCT to zestaw aplikacji oferujących funkcje Contact Center oraz UC&C.
Telefon IP DECT NEC I766
Telefon IP DECT NEC I766 to wspaniałe i wytrzymałe narzędzie do komunikacji w firmie. Dzięki IP65 telefon można wykorzystać w trudnych warunkach.
Telefon IP DECT NEC M166
Telefon IP DECT NEC M166 to aparat z systemem alarmowym dla pacjentów oraz komunikacją głosową. Idealny do szpitali oraz placówek opiekuńczych.