NEC IS3000 / SIP@NET

/IS3000 / SIP@NET
IS3000 / SIP@NET2017-04-27T15:27:47+00:00

sipnet_is3000

System iS3000/SIP@Net jest skalowalną, otwartą platformą pracującą w środowisku MS Windows Serwer. Zbudowany w oparciu o bogatą funkcjonalność systemu iS3000 oferuje wszechstronne możliwości implementacji.

Oprogramowanie SIP@Net oferuje:

  • Dostęp do najnowszych standardów takich jak SIP oraz MS Office Communications Server
  • Komunikację peer-to-peer z urządzeniami wspierającymi protokół SIP, takimi jak aparaty przewodowe i bezprzewodowe, bramy SIP, aparaty programowe typu Softphone oraz stacje bazowe IP DECT
  • Obsługę komunikacji video oraz przesyłanie wiadomości tekstowych
  • Sieciowanie systemów poprzez infrastrukturę IP oferujące obsługę funkcji TDM
  • Szeroką gamę telefonów IP oraz aplikacji typu Softphone

System SIP@NET dostępny jest także w wersji hybrydowej obsługującej tradycyjną telefonię TDM w połączeniu z technologią VoIP.

Skalowalność i wydajność systemu iS3000

System SIP@Net (iS3000) dedykowany jest dla dużych organizacji i przedsiębiorstw. Umożliwia on obsługę w ramach jednego serwera do 10 000 abonentów IP. Zaawansowane funkcje sieciowe umożliwiają rozbudowę systemu do 100 000 abonentów. Ponadto system charakteryzuje się wysoką wydajnością na poziomie 100 000 BHCA oraz dostępnością  na poziomie 99,999%.

Telefonia konwergentna

System SIP@Net ( iS3000) oferuje rozwiązanie SOPHO® Mobility Access umożliwiające zaawansowaną konwergencję z siecią komórkową. Dzięki SOPHO® Mobility Access użytkownicy systemu są dostępni pod telefonem niezależnie od miejsca w jakim się znajdują, a jednocześnie mogą korzystać z większości funkcji abonenckich oferowanych przez system iS3000 SIP@Net.

Aparaty systemowe oraz VoIP

System iS3000 SIP@Net współpracuje z terminalami systemowymi serii Ergoline. W zakresie rozwiązań VoIP oferowane są unikalne na rynku terminale  DT700 oferujące modularną konstrukcję pozwalającą na ich idealne dopasowanie do potrzeb użytkowników. Ponadto system może współpracować z terminalami SIP innych producentów.

Efektywna obsługa klienta dzięki rozwiązaniu „Unified Communications”

Aplikacja Business ConneCT pomaga zunifikować komunikację, zwiększając wydajność oraz usprawniając komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Użytkownicy z łatwością mogą wykonywać połączenia oraz zarządzać obecnością niezależnie od miejsca pobytu za pomocą aparatu, komputera PC lub aparatu GSM.

Wewnętrzna komunikacja bezprzewodowa

Dzięki zaawansowanemu systemowi IP DECT użytkownicy często zmieniający miejsce pracy są zawsze dostępni pod telefonem. Szeroka gama zaawansowanych aparatów DECT umożliwia wybór odpowiedniego urządzenia w zależności od środowiska oraz wymagań indywidualnego użytkownika.

Alternatywnym rozwiązaniem dla technologii IP DECTjest rozwiązanie Voice over WLAN (VoWLAN). Dobrze zaprojektowana pod względem zasięgu oraz przepustowości sieć WLAN może oferować komunikację bezprzewodową zarówno dla transmisji danych jak i dla realizacji połączeń głosowych.

System zarządzania MA4000

Dla usprawnienia zarządzania abonentami, kontroli obciążenia zasobów sieciowych oraz pełnej kontroli kosztów połączeń oferowany jest centralny system zarządzania MA4000. Stanowi on bezpieczne, łatwe w użyciu, wydajne i niezawodne narzędzie pozwalające na usprawnienie zarządzania systemem telekomunikacyjnym. Dodatkowo system oferuje zaawansowaną obsługę alarmów  oraz pełną kontrolę kosztów połączeń.

Główne korzyści

System iS3000 SIP@Net został zaprojektowany do obsługi dużych i bardzo dużych organizacji i przedsiębiorstw. Oferowany jest zarówno w wersji hybrydowej jak i „pure IP”, np. jako maszyna wirtualna.

Główne zalety systemu:

  • Szeroki zestaw funkcji zaprojektowanych z myślą o użytkownikach korzystających z aparatów stacjonarnych jak i bezprzewodowych (DECT, WiFi, GSM …)
  • Zaawansowane funkcje dla zestawów sekretarsko – dyrektorskich
  • Funkcjonalne rozwiązania dla stanowisk operatorów
  • Obsługa otwartych interfejsów do współpracy z aplikacjami innych dostawców.
  • Wydajne narzędzia zarządzające i funkcje utrzymaniowe
  • Szeroka gama aplikacji dodatkowych:
  • Aplikacje głosowe
    • Unified Messaging
    • Poczta głosowa
    • Wielopoziomowy system zapowiedzi głosowych IVR
  • Automatyczna dystrybucja połączeń ACD
  • Rejestracja połączeń
  • Integracja z aplikacjami informatycznymi CTI (ECMA CSTA oraz TAPI)
  • Systemy Contact Center
  • Telefonia konwergentna FMC (SOPHO MOBILITY ACCESS)
  • Łączność bezprzewodowa DECT / VoWLAN
  • Przesyłanie wiadomości tekstowych
  • Integracja z MS Office Communications Server i MS Exchange
  • Zarządzanie obecnością
  • Zaawansowane funkcje sieciowe
  • Funkcje zarządzania systemem i zasobami sieciowymi