• system przywoławczy iCall_290

Infrastruktura: iCall to otwarte standardy

System przywoławczy iCall został zaprojektowany z wykorzystaniem otwartych standardów zgodnie z normami niemieckiego instytutu certyfikacji VDE (normy 834.1 oraz 834.2). Oferuje możliwości integracji z wykorzystaniem protokołów TCP/IP. Dzięki temu uzyskujemy możliwość współpracy z innymi dostawcami technologii, teraz lub w przyszłości.

Produkty iCall

Interfejs iCall IP-Touch z 7-calowym ekranem dotykowym sprawia, że obsługa opiekuna i pacjenta jest bardzo intuicyjna. Po zalogowaniu personel pielęgniarski może odhaczać zaplanowane zadania z planu opieki i wprowadzać wyniki pomiarów, takie jak waga, temperatura, ciśnienie krwi itp.

Wyświetlane są wszystkie wezwania do działu, a pacjent może zasięgnąć dodatkowych informacji lub wykonać rozmowy telefoniczne.

Komunikacja głosowa odbywa się za pomocą znormalizowanego protokołu SIP, z możliwością zarejestrowania każdej jednostki dzwoniącej jako rozszerzenia na serwerze SIP. Personel opiekuńczy może komunikować się z mieszkańcem bez użycia rąk z dowolnej jednostki telefonicznej, aby natychmiast poznać przyczynę wezwania do pokoju.


iCall 220 SIP-Touch

Naścienna stacja pacjenta iCall. Stacja IP oparta na systemie Linux z interaktywnym opornościowym wyświetlaczem dotykowym, z rozmową dwukierunkową (VoIP), połączeniem, obecnością (z ID), kodem niebieskim (Dr.), przyciskiem pomocy i anulowania. Łatwe programowanie jednostek bezprzewodowych, integracji kamer itp. Ze stykami I / O (NO i NC), 4 wyjścia i 5 wejść. Można podłączyć do 50 modułów adresu magistrali lokalnej (UE) (wybrana topologia!). każdą stację można indywidualnie i zdalnie programować przez przeglądarkę