NEC SV8100

/SV8100
SV81002016-10-17T10:11:44+00:00

Dlaczego SV8100?

To Twój klucz do lepszej komunikacji

Wybór odpowiedniego rozwiązania komunikacyjnego dla firmy to trudne zadanie. To zazwyczaj konieczność znalezienia kompromisu między bogatą funkcjonalnością a ceną produktu. A co jest równie ważne, wybrany system musi sprostać zmieniającym się trendom w naszej komunikacji.

Wybierając system NEC SV8100 masz pewność, że otrzymasz rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb. Rozwiązanie, które możesz rozszerzać w tempie rozwoju Twojego biznesu. Niezależnie od rodzaju Twojej działalności, system SV8100 zaoferuje bogatą funkcjonalność dopasowaną do Twoich potrzeb.

Kluczowe funkcjonalności

Możliwość stworzenia wielopoziomowego IVR-a z możliwością przekierowania połączenia na użytkowników, grupy oraz numer zewnętrzny. Zapowiedzi mogą zostać nagrane z wykorzystaniem telefonów wewnętrznych lub wysłane do centrali poprzez interfejs WEB.
SV8100 posiada zintegrowany i funkcjonalny system poczty głosowej „inMail”. Dzięki temu system nie wymaga żadnych dodatkowych elementów zewnętrznych dla zapewnienia tej funkcjonalności.
Poza powszechną funkcjonalnością konferencji trójstronnej, SV8100 standardowo umożliwia stworzenie 4 pokoi konferencyjnych dla max. 30 uczestników. Bez potrzeby zakupu dodatkowej licencji!
SV8100 rozpozna numer komórkowy pracownika dzwoniącego do firmy i podstawi sygnał wybierania. Pracownik może dalej komunikować się tak jakby siedział przy swoim biurku w siedzibie firmy.
NEC opracował protokół NET-LINK, który pozwala na podłączenie do 50 węzłów SV8100 tworzących jeden funkcjonalny system komunikacyjny. Ponieważ rozwiązanie NET-LINK wykorzystuje protokół IP, węzły SV8100 mogą zostać zlokalizowane w różnych częściach globu.

W przeciwieństwie do telefonów IP, rozwiązanie NET-LINK drastycznie zwiększa bezpieczeństwo komunikacji, gdyż w przypadku awarii łącza każdy z węzłów SV8100 może pracować jako autonomiczny system komunikacyjny.

Bogactwo rozwiązań uzupełniających

Pełna integracja ze środowiskiem Business ConneCT pozwoli uczynić z SV8100 system Contact Center klasy enterprise.
Połączenie SV8100 oraz mobilnego systemu IP DECT ułatwi komunikację z pracownikami, których specyfika pracy wymaga ciągłego przemieszczania się na terenie budynku / kompleksu. 
SV8100 może zostać wyposażona w dedykowaną kartę z wbudowanym interfejsem współpracującym z najpopularniejszymi systemami hotelowymi – Opera, Fidelio. Ta funkcjonalność czyni SV8100 niezwykle optymalnym systemem dla średniej wielkości obiektów hotelowych
SV8100 generuje standardowe rekordy SMDR, które mogą zostać przetworzone przez większość aplikacji taryfikacyjnych dostępnych na polskim rynku

Skalowalnosc SV8100