System call center Business ConneCT w wersji 11 wprowadza wiele nowości, dodatkowe funkcje i usprawnia integrację z mediami społecznościowymi.
Business ConneCT Contact Center to bogate środowisko wielokanałowe, które obsługuje wiele dróg kontaktu z klientem, w tym media społecznościowe. Obsługuje pocztę elektroniczną, czat na żywo, WhatsApp i głos za pośrednictwem jednego interfejsu, zapewniając klientom wszechstronny kanał. Połączenia głosowe, e-maile i czaty internetowe są kierowane do najlepiej dopasowanego agenta, co skraca czas oczekiwania i poprawia motywację personelu. Dzięki wsparciu do 500 równoczesnych agentów biurowych, Business ConneCT Contact Center jest bardzo wydajny w zwiększaniu zaangażowania klientów oraz zwiększaniu wydajności i konkurencyjności.
Ulepszenia BCT
- Ulepszone raportowanie
- Rozszerzone możliwości przyczyny braku gotowości
- Ulepszone wsparcie RODO
- Zwiększenie bezpieczeństwa
- Zgodność
- Duża dostępność
- Różne wymagania rynku
Integracje BCT
- ChatVisor, wspólne przeglądanie
- SaySimple, integracja z mediami społecznościowymi
- StorMagic, redundancja
- UIP, możliwości integracji
- OBI4Wan, Chatbot
Wspólne przeglądanie, interakcja na żywo
Wspólne przeglądanie umożliwia agentom udzielanie pomocy klientom podczas przeglądania stron firmowych
Kontrola dostępu za pośrednictwem wspólnego identyfikatora, który
jest wymieniany między klientem a agentem
Sesja przeglądarki konfiguracji jednym kliknięciem