Zintegrowana komunikacja
Business ConneCT jest kompleksowym zestawem aplikacji oferujących m.in. funkcjonalności: Contact Center, konsoli operatorskiej, kontroli telefonu za pośrednictwem komputera, zaawansowanej poczty głosowej, centralnych i osobistych książek telefonicznych, zarządzania obecnością oraz centrum wiadomości (Instant Messaging, WebChat, Sms).
Pakiet Unified Communications & Collaboration dostępny w systemie Business ConneCT integruje różne strumienie komunikacyjne. Daje pracownikom swobodę komunikacji dzięki możliwości wyboru miejsca pracy i urządzeń – w biurze, w domu, w podróży. Business ConneCT został zaprojektowany w sposób pozwalający na maksymalne uproszczenie użytkowania, zarządzania i procesu utrzymania.
Różnorodne tryby użytkownika
Funkcjonalność Business ConneCT jest zróżnicowana, tak jak role jakie użytkownicy pełnią w zakresie komunikacji podczas codziennej pracy. Aplikacja oferuje trzy podstawowe profile użytkownika – Agent Contact Center, Operator, Pracownik. Dodatkowo dla managerów i personelu IT stworzone zostały funkcje Supervisora i Administratora.
Możliwość zmiany ról użytkownika pozwala na stworzenie elastycznej organizacji, w której pracownicy mogą dostosować się do natężenia ruchu telefonicznego. Dzięki łatwości zarządzania, np. w godzinach szczytu, Supervisor może dedykować wybranych pracowników, w tym pracowników zdalnych biur, do pracy w charakterze Operatora lub Agenta Contact Center.
Contact CenterKonsola operatorskaPracownikZarządzanie obecnościąKsiążki telefoniczneKontrola własnego telefonuZintegrowana poczta głosowaWiadomości tekstoweKatalog korporacyjny dla DECTUsługi na jednym serwerzeŁatwa instalacjaJedno stanowisko zarządzaniaSMS-y na telefony DECTObsługa wielu języków (j. polski)Rozbudowany moduł raportowyRouting w oparciu o kompetencjeRouting e-maili jak dla połączeńIntegracja z aplikacjami MicrosoftRejestracja połączeńPraca w środowisku wirtualnymIntegracja ze wszystkimi serwerami komunikacyjnymi NEC