System call center Business ConneCT w wersji 11 wprowadza wiele nowości, dodatkowe funkcje i usprawnia integrację z mediami społecznościowymi.

Business ConneCT Contact Center to bogate środowisko wielokanałowe, które obsługuje wiele dróg kontaktu z klientem, w tym media społecznościowe. Obsługuje pocztę elektroniczną, czat na żywo, WhatsApp i głos za pośrednictwem jednego interfejsu, zapewniając klientom wszechstronny kanał. Połączenia głosowe, e-maile i czaty internetowe są kierowane do najlepiej dopasowanego agenta, co skraca czas oczekiwania i poprawia motywację personelu. Dzięki wsparciu do 500 równoczesnych agentów biurowych, Business ConneCT Contact Center jest bardzo wydajny w zwiększaniu zaangażowania klientów oraz zwiększaniu wydajności i konkurencyjności.

Ulepszenia BCT

  • Ulepszone raportowanie
  • Rozszerzone możliwości przyczyny braku gotowości
  • Ulepszone wsparcie RODO
  • Zwiększenie bezpieczeństwa
  • Zgodność
  • Duża dostępność
  • Różne wymagania rynku

Integracje BCT

  • ChatVisor, wspólne przeglądanie
  • SaySimple, integracja z mediami społecznościowymi
  • StorMagic, redundancja
  • UIP, możliwości integracji
  • OBI4Wan, Chatbot

Wspólne przeglądanie, interakcja na żywo

Wspólne przeglądanie umożliwia agentom udzielanie pomocy klientom podczas przeglądania stron firmowych

Kontrola dostępu za pośrednictwem wspólnego identyfikatora, który
jest wymieniany między klientem a agentem

Sesja przeglądarki konfiguracji jednym kliknięciem