Interfejs PMS – NEC InFIAS

InFIAS to wbudowane oprogramowanie pośrednie, które jest używane w połączeniu z dodatkowym programem hotelarskim Front of House, który wymaga tłumaczenia komunikatów zgodnych z FIAS 2.21 w celu komunikacji z systemem SV9100 lub SL2100

InFIAS może być konfigurowany i zarządzany za pośrednictwem aplikacji internetowej przy użyciu przeglądarki internetowej takiej jak I.E. Chrome lub Firefox.

Ponieważ jest to jeden z InApps firmy NEC, jest on zainstalowany i działa bezpośrednio z centrali SV9100 lub SL2100, więc nie ma potrzeby, aby dodatkowa maszyna obsługiwała interfejsy protokołu FIAS, co oznacza mniej sprzętu w serwerowni i jeden punkt mniej do zmartwienia o stabilność twojego systemu telefonicznego.

Wraz z wydaniem InFIAS 1.7.7 może obsługiwać nie tylko Operę, ale także Hotsoft8 i Hilton OnQ – z dodatkiem wtyczki InOnQ.

Wake-Up Call – Funkcja budzenia

Funkcjonalność aplikacji InFIAS nie ogranicza się wyłącznie do komunikacji i wysyłania statusu pokoju, nazw gości lub opłat za połączenia. Obsługuje również połączenia Wake-Up, zarówno te ustawione z PMS, np. Opera / OnQ, jak i ustawiane z telefonu personelu (lub telefonu gościa)

Ilość budzeń i odstępy między nimi można w pełni dostosować. Komunikat dźwiękowy po odebraniu budzika można również zastąpić własnym nagraniem.

W przypadku nieodebranych połączeń pobudki przez gościa. Twoi pracownicy otrzymają powiadomienia zarówno w systemie PMS, jak i na telefonach NEC DT ustawionych jako operator np. recepcja.

Wiemy, że niektóre systemy zarządzania nieruchomościami PMS oferują budzenie jako osobny moduł, który wymaga dodatkowego zakupu… Dzięki InFIAS budzenie można ustawić przy użyciu samych telefonów NEC DT, co zapewnia większą elastyczność.

Konfigurowanie języków

InFIAS zapewnia obsługę wyboru języka komunikatów dla skrzynki pocztowej gości w systemie poczty głosowej. Ponieważ dostawcy PMS mogą mieć różne kodowania dla języków, posiadamy możliwość zdefiniowania dwuliterowych kodów używanych w GL | – pole wyboru języka przy meldunku gościa w protokole FIAS. Dla każdego języka można wybrać niestandardowy kod. Domyślnie są używane kody systemu poczty głosowej NEC.

Obliczanie opłat za połączenia gości

Oprogramowanie InFias zawiera moduł, który oblicza opłatę za każde połączenie telefoniczne na podstawie czasu trwania połączenia i wybranego numeru. Jest to w pełni dostosowane do każdego prefiksu numeru. Po obliczeniu opłaty zostanie ona wysłana do Twojego systemu PMS.