System call center Business ConneCT

//System call center Business ConneCT
System call center Business ConneCT2018-09-17T08:31:29+00:00

Project Description

bct-logo

ucc-logo

Zintegrowana komunikacja

Business ConneCT jest kompleksowym zestawem aplikacji oferujących m.in. funkcjonalności: Contact Center, konsoli operatorskiej, kontroli telefonu za pośrednictwem komputera, zaawansowanej poczty głosowej, centralnych i osobistych książek telefonicznych, zarządzania obecnością oraz centrum wiadomości (Instant Messaging, WebChat, Sms).

Pakiet Unified Communications & Collaboration dostępny w systemie Business ConneCT integruje różne strumienie komunikacyjne. Daje pracownikom swobodę komunikacji dzięki możliwości wyboru miejsca pracy i urządzeń – w biurze, w domu, w podróży. Business ConneCT został zaprojektowany w sposób pozwalający na maksymalne uproszczenie użytkowania, zarządzania i procesu utrzymania.

ucc-app

Różnorodne tryby użytkownika

Funkcjonalność Business ConneCT jest zróżnicowana, tak jak role jakie użytkownicy pełnią w zakresie komunikacji podczas codziennej pracy. Aplikacja oferuje trzy podstawowe profile użytkownika – Agent Contact Center, Operator, Pracownik. Dodatkowo dla managerów i personelu IT stworzone zostały funkcje Supervisora i Administratora.

Możliwość zmiany ról użytkownika pozwala na stworzenie elastycznej organizacji, w której pracownicy mogą dostosować się do natężenia ruchu telefonicznego. Dzięki łatwości zarządzania, np. w godzinach szczytu, Supervisor może dedykować wybranych pracowników, w tym pracowników zdalnych biur, do pracy w charakterze Operatora lub Agenta Contact Center.

g566

bct-logo

Contact Center
Konsola operatorska
Pracownik
Zarządzanie obecnością
Książki telefoniczne
Kontrola własnego telefonu
Zintegrowana poczta głosowa
Wiadomości tekstowe
Katalog korporacyjny dla DECT
Usługi na jednym serwerze
Łatwa instalacja
Jedno stanowisko zarządzania
SMS-y na telefony DECT
Obsługa wielu języków (j. polski)
Rozbudowany moduł raportowy
Routing w oparciu o kompetencje
Routing e-maili jak dla połączeń
Integracja z aplikacjami Microsoft
Rejestracja połączeń
Praca w środowisku wirtualnym
Integracja ze wszystkimi serwerami komunikacyjnymi NEC