Doradztwo i projektowanie
Analiza
Audyt
Konsultacje i projektowanie
Zarządzanie projektem
Instalacje i wdrożenia
Instalacja i konfiguracja
Uruchomienie
Integracja
Szkolenia techniczne
Administracja i obsługa bieżąca
Monitoring i analiza alarmów
Konsultacje
Szkolenia uzupełniające
Obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna
Obsługa gwarancyjna
Aktualizacje oprogramowania
Obsługa serwisowa
Analiza
Analiza funkcjonalna jest pierwszym etapem praktycznie wszystkich projektów, których celem jest wdrożenie dowolnego systemu, oprogramowania lub nowej procedury. Wynikiem analizy jest mniej lub bardziej sprecyzowany zestaw wymagań i opis sytuacji pożądanej po zakończeniu wdrożenia. Naszym zadaniem na tym etapie jest weryfikacja i konfrontacja tych wymagań z możliwościami oferowanymi przez dostępne technologie i przedstawienie rezultatów w sposób, który umożliwi klientowi dokonanie świadomego wyboru optymalnego dla siebie rozwiązania. Z jednej strony, wynikiem takiej analizy jest, w zdecydowanej większości przypadków, modyfikacja oczekiwań, ale z drugiej oznacza to najczęściej w praktyce zwiększenie pożądanej funkcjonalności!
Audyt
Systemy komunikacji audio i wideo są systemami czasu rzeczywistego i jako takie stanowią jedno z największych wyzwań projektowych i wdrożeniowych, zwłaszcza w kontekście infrastruktury telekomunikacyjnej i/lub sieciowej. Celem przeprowadzanego przez nas audytu technicznego jest ocena i wskazanie barier oraz słabych punktów posiadanej infrastruktury. Brak lub niewłaściwa identyfikacja tych zagrożeń może skutkować obniżeniem jakości całego wdrożenia i spowodować tym samym wzrost zadowolenia użytkowników. Niestety, ciągle jeszcze jest to zbyt często spotykany błąd, dlatego zdecydowanie polecamy wykonanie audytu posiadanej infrastruktury, własnymi lub zewnętrznymi zasobami, jeszcze przed zaprojektowaniem systemu i zaplanowaniem jego wdrożenia.
Konsultacje i projekt
Kiedy implementacja usługi lub uruchomienie systemu wymaga przepracowania szeregu uzgodnień i konsultacji pomiędzy dwoma (lub więcej) stronami, oferujemy swoje usługi konsultingowe, których celem jest jak najszybsze i profesjonalne ustalenie właściwych wymagań funkcjonalnych, parametrów technicznych, obowiązków stron i harmonogramu niezbędnych działań.
Właściwe zaprojektowanie systemu jest etapem niezbędnym zarówno do dokładnego oszacowania wartości inwestycji jak również do profesjonalnej i bezproblemowej realizacji projektu. Dobrze przygotowany projekt to minimalizacja zbędnego ryzyka a tym samym najlepsza gwarancja wdrożenia zakończonego sukcesem, w ustalonym budżecie i w ustalonym czasie.
Zarządzanie projektem
Zdajemy sobie sprawę, że zaangażowanie ludzi i środków po stronie Państwa firmy w realizowany projekt jest czasami kłopotliwe i nieefektywne ekonomicznie, a kiedy wiąże się jeszcze z koniecznością zdobywania nowej wiedzy… Zarządzanie prowadzonym projektem jest standardową usługą naszej firmy, którą wykonujemy niemal przy wszystkich większych wdrożeniach. Dzięki naszemu dużemu doświadczeniu i wiedzy w dziedzinie komunikacji umiemy dostrzegać, określać i definiować potencjalne komplikacje zanim jeszcze się pojawią lub rozwiną i staną kłopotliwym problemem. Przez cały czas trwania inwestycji, macie Państwo pełną wiedzę o stanie zaawansowania prac i kontrolę nad projektem – my zajmujemy się jego realizacją, koordynacją i pilnowaniem harmonogramu.
Instalacja i konfiguracja
Profesjonalne usługi certyfikowanych inżynierów z autoryzacją producenta. Konfiguracja wykonana zgodnie z projektem i/lub późniejszymi ustaleniami. Rozumiemy jednak, że niektóre wymagania można doprecyzować i zdefiniować już po uruchomieniu systemu, dlatego zawsze zostawiamy Państwu 30 dni od momentu uruchomienia w trakcie których bezpłatnie wykonamy niezbędne poprawki i dostrojenie systemu do wersji finalnej.
Uruchomienie
Uruchomienie nowego systemu w trybie produkcyjnym, zwłaszcza gdy wiąże się z wymianą innego, działającego dotychczas środowiska komunikacyjnego powinno być przeprowadzone sprawnie ze względu na zwykle bardzo ograniczony czas uruchomienia, ponieważ odbywa się najczęściej poza godzinami pracy firmy. Kluczową kompetencją jest wówczas biegła znajomość uruchamianego systemu, która pozwala reagować na zmiany i ewentualne problemy w możliwe maksymalnie krótkim czasie.
Integracja
Uruchomienie niektórych funkcji wymaga przeprowadzenia integracji z istniejącym środowiskiem teleinformatycznym w Państwa organizacji. Dotyczy to zarówno możliwości współpracy z oprogramowaniem CRM i bazami danych, ale także z usługami AD (Active Directory) i Exchange, stanowiącymi podstawowe komponenty warstwy aplikacyjnej w infrastrukturach IT wielu współczesnych firm.
Szkolenia techniczne
Sprawne zarządzanie posiadanym systemem wymaga wiedzy i umiejętności, które staramy się przekazać zarówno w trakcie jak i bezpośrednio po wdrożeniu systemu. Szkolenie odbywa się w środowisku i na systemie klienta co w wygodny i naturalny sposób pozwala skupić się na praktycznej stronie zarządzania i obsługi systemu. Dodatkową usługą w naszej ofercie są szkolenia uzupełniające, które pozwalają na poszerzenie i utrwalenie zdobytej wiedzy, w celu bardziej efektywnego zarządzania lub realizacji nowych zadań administracyjnych.
Wdrożenie
W przypadku niektórych nowoczesnych technologii i systemów, takich jak Contact Center czy UC&C (z ang. Unified Communication & Collaboration – Systemy Ujednoliconej Komunikacji i Współpracy) samo uruchomienie to za mało aby znacząco poprawić efektywność. Konieczna jest zmiana nawyków komunikacyjnych i zdobycie umiejętności korzystania z nowych aplikacji i technologii. Niezbędnym etapem są w tym przypadku szkolenia i warsztaty dla użytkowników końcowych, na których zdobędą umiejętność praktycznej obsługi nowych dla nich narzędzi i aplikacji oraz będą mogli uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania.
Administracja i obsługa bieżąca
W ramach tej usługi zapewniamy bieżącą obsługę i administrację systemem, która pozwoli Państwu odciążyć Waszych administratorów i wykorzystać ich wiedzę i doświadczenie na innych, istotnych dla funkcjonowania firmy polach kompetencji.
Monitoring i analiza alarmów
Bezproblemowe działanie systemów, usług i funkcji wymaga ciągłego monitorowania systemu i jego stanów alarmowych oraz reagowania zgodnie z procedurami odpowiadającymi poszczególnym ich rodzajom i typom. Bieżąca analiza alarmów pozwala odpowiednio wcześnie wykryć niektóre zagrożenia i uniknąć potencjalnych awarii, które mogą spowodować przerwę w działaniu całego systemu lub jego części.
Konsultacje
Niektóre modernizacje i planowane zamiany zarówno w systemie komunikacyjnym jak i środowisku sieciowym klienta mogą wpływać na siebie w stopniu, który może powodować znaczące zmniejszenie funkcjonalności z całkowitym wyłączeniem niektórych usług włącznie. Wcześniejsze konsultacje planowanych modyfikacji pozwolą na planowe i kontrolowane wykonanie niezbędnych zmian w sposób, który zminimalizuje lub (jeżeli to możliwe) całkowicie wyeliminuje niepożądane zjawiska.
Szkolenia uzupełniające
Wraz z upływem czasu i wraz ze wzrostem intensywności wykorzystywania wdrożonego rozwiązania, pojawiają się nowe potrzeby związane z przypomnieniem, utrwaleniem, uzupełnieniem lub poszerzeniem posiadanej wiedzy. Niekiedy zachodzi potrzeba wdrożenia nowych administratorów, obsługi technicznej czy też zaawansowanych użytkowników systemu. Niezależnie od potrzeby rozwiązaniem są szkolenia uzupełniające prowadzone w siedzibie i na systemie klienta co w wygodny i naturalny sposób pozwala skupić się na praktycznej stronie zarządzania i obsługi systemu.
Obsługa gwarancyjna
W ramach standardowej obsługi gwarancyjnej oferujemy Państwu 12-miesięczny okres gwarancyjny na wszystkie elementy i gwarantowany czas naprawy NBD (z ang. Next Business Day – Następny Dzień Roboczy) w przypadku awarii całego systemu lub jego kluczowych elementów. Na życzenie zapewniamy również gwarancję rozszerzoną, która może obejmować zarówno gwarantowany czas naprawy dla wszystkich użytych podzespołów jak również wydłużony okres gwarancyjny, który może wynosić nawet 5 lat.
Aktualizacje oprogramowania
Zapewnienie ciągłości pracy systemu i minimalizacja jego podatności na pojawiające się nowe zagrożenia wymaga wykonywania okresowych aktualizacji i upgradów, które gwarantują korzystanie z najnowszej oficjalnej wersji udostępnianej bezpośrednio przez producenta. Jako autoryzowany dystrybutor firmy NEC mamy zarówno możliwość sprzedaży pakietów SA (z ang. Software Assurance – Gwarancja na Oprogramowanie) dających prawo do korzystania ze wszystkich pojawiających się aktualizacji, jak również bezpośredni dostęp do zasobów technicznych producenta, co pozwala nam rozwiązać praktycznie każdy możliwy problem.
Obsługa serwisowa
Niezależnie od posiadanego przez Państwa systemu zapewniamy opiekę serwisową gwarancyjną i pogwarancyjną w wybranym przez Państwa planie, który najlepiej będzie odpowiadał Waszym potrzebom. Wykupiony pakiet serwisowy daje przede wszystkim gwarancję usunięcia awarii w określonym czasie i utrzymanie ciągłości pracy systemu komunikacyjnego, który dla wielu firm jest jednym z podstawowych, a często krytycznych elementów infrastruktury.