System call center Business ConneCT 10
Contact Center umożliwia lepszą obsługę klienta, teraz także przez media społecznościowe
W NEC rozumiemy jak ważną rolę odgrywają rozwiązania komunikacyjne we wspieraniu procesów biznesowych i budowaniu skutecznych relacji z klientami. Aktualnie mamy dostępne różne metody komunikacji – telefony, telekonferencje, poczta e-mail, poczta głosowa i czat. Jednak, efektywne zarządzanie różnymi strumieniami komunikacyjnymi, może być wyzwaniem.
Nowa wersja systemu call center Business ConneCT 10 przynosi pozytywne zmiany w jego funkcjonalności. Wersja 10 oznacza także dostęp do nowego kanału komunikacji, widząc wysoką i wciąż rosnącą popularność mediów społecznościowych, NEC wprowadza integrację z Social Media zaczynając od WhatsApp. Poniżej przedstawiamy tylko część zmian w systemie call center Business ConneCT 10
Korzyści komunikacji wielokanałowej.
Poza tradycyjnym połączeniem telefonicznym, czy czatem na Waszej stronie telefonicznej, Business ConneCT 10 daje dostęp do w pełni funkcjonalnej komunikacji z klientem za pomocą mediów społecznościowych dodając integracje z WhatsApp. Aplikacja BCT obsługuje nie tylko emotikony, ale daje też możliwość do otwierania i zapisywania załączonych przez klienta plików, jak zdjęcia, Gif, wideo dokumenty, czy pliki audio. Dodatkowo agent dostaje dostęp do rejestru połączeń telefonicznych, oraz konwersacji przez czat w mediach społecznościowych w jednej połączonej historii.
Łatwe przenoszenie numerów wewnętrznych pomiędzy Centralami
Przeniesienie numeru wewnętrznego z jednej centrali do drugiej może teraz się odbyć przy minimalnej stracie danych BCT, dodatkowo wszystkie przenosiny numerów są zapisywane w historii przeniesień. Istnieją ograniczenia podczas przenoszenia, np. ustawienia osiągalności lub utrata relacji bliźniaczej. Szczegóły w Przewodniku instalacji.