Siła w perfekcji
Jednym z podstawowych wyznaczników jakości w sektorze hotelowym jest doskonała obsługa. Goście oczekują dostępności personelu 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Taką dostępność jest w stanie zapewnić system telekomunikacyjny dostosowany do potrzeb hotelu.
NEC jest jednym z najlepszych rozwiązań komunikacyjnych przeznaczonych dla branży hotelarsko-gastronomicznej. Zespół NEC projektuje systemy w oparciu o wiedzę i doświadczenia partnerów, którymi są największe sieci hotelowe. Dzięki tej współpracy systemy komunikacyjne NEC mogą sprostać najbardziej wyśrubowanym standardom i zaspokoić potrzeby niezwykle wymagających gości.
Doskonała obsługa – Twoja przewaga konkurencyjna
Innowacyjne rozwiązanie mobilne NEC IP DECT jest szczególnie polecane dla hoteli. Umożliwia szybkie i bezpieczne połączenia z pracownikami hotelu, niezależnie od miejsca ich przebywania na terenie obiektu. Dzięki pełnej integracji z systemami hotelowymi każdy z pracowników jest w stanie poznać imię, nazwisko i narodowość gościa hotelowego, od którego otrzymuje połączenie. Taka funkcjonalność jest zapewniona także na aparatach mobilnych systemu DECT. Możliwość powitania gościa imieniem lub w odpowiednim języku może znacząco podnieść poziom zadowolenia gościa z obsługi hotelowej. Komunikacja bezprzewodowa IP DECT jest ponadto transmisją szyfrowaną i zabezpieczoną przed podsłuchem. Praca w dedykowanym paśmie 1,9 GHz zapewnia jakość połączeń, która jest trudna do osiągnięcia w zatłoczonym i „zaśmieconym” paśmie WiFi (2,4 GHz).
System Business ConneCT to wyrafinowane narzędzie dystrybucji połączeń (Contact Center), oparte o umiejętności analizowania charakteru ruchu przychodzącego na podstawie kategorii gości, preferowanego języka lub wiedzy o produkcie. Pomaga skierować klienta do pracownika posiadającego najlepszą wiedzę o danym produkcie. Moduł raportowy i analiza ruchu on-line umożliwiają osiągnięcie lepszych wyników sprzedaży i przyczyniają się do poprawy poziomu obsługi gości i skrócenia czasu oczekiwania na połączenie z odpowiednim konsultantem. System Business ConneCT jest wysoce rekomendowany dla działów rezerwacji w dużych hotelach.
Produkty dla sektora hotelowego
Specyfika systemu komunikacyjnego w hotelu dotyczy w szczególności terminali w pokojach hotelowych. W przeciwieństwie do standardowego biurowego środowiska pracy, telefony pokojowe nie są zasadniczo przenoszone pomiędzy lokalizacjami i są przypisane do danego pokoju. Dlatego podstawowa zaleta jaką niesie telefonia IP nie ma wystarczającego uzasadnienia w przypadku telefonów pokojowych. Wybierając w tym przypadku telefony analogowe lub cyfrowe (TDM) możemy znacząco obniżyć koszty zakupu i utrzymania systemu komunikacyjnego, zachowując jednocześnie wysoki poziom obsługi. Terminale IP są natomiast doskonałym wyborem dla pracowników biur, recepcji oraz personelu mobilnego. W związku z powyższym jako kompromis wysokich wymagań technologicznych i optymalnego poziomu kosztów polecamy systemy hybrydowe NEC, które zostały stworzone z myślą o specyficznych wymaganiach sektora hotelowego.
Bogate portfolio produktów NEC pozwala na optymalną konfigurację i dopasowanie systemu komunikacyjnego dla potrzeb konkretnego hotelu. Poniżej przedstawiamy propozycje produktów, z których każdy spełni wysokie wymagania stawiane przed systemem komunikacyjnym w hotelu. Nie wszystkie z poniższych produktów będą jednak mogły być wykorzystane w każdej instalacji z uwagi na lokalne warunki (infrastruktura kablowa, rozmieszczenie punktów dystrybucyjnych, dostępne miejsce itp.). W związku z tym gorąco zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami. Pomożemy ocenić warunki instalacji i dobrać system zgodnie z Państwa potrzebami.