Siła w perfekcji

Jednym z podstawowych wyznaczników jakości w sektorze hotelowym jest doskonała obsługa. Goście oczekują dostępności personelu 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Taką dostępność jest w stanie zapewnić system telekomunikacyjny dostosowany do potrzeb hotelu.

NEC jest jednym z najlepszych rozwiązań komunikacyjnych przeznaczonych dla branży hotelarsko-gastronomicznej. Zespół NEC projektuje systemy w oparciu o wiedzę i doświadczenia partnerów, którymi są największe sieci hotelowe. Dzięki tej współpracy systemy komunikacyjne NEC mogą sprostać najbardziej wyśrubowanym standardom i zaspokoić potrzeby niezwykle wymagających gości.

Doskonała obsługa – Twoja przewaga konkurencyjna

Innowacyjne rozwiązanie mobilne NEC IP DECT jest szczególnie polecane dla hoteli. Umożliwia szybkie i bezpieczne połączenia z pracownikami hotelu, niezależnie od miejsca ich przebywania na terenie obiektu. Dzięki pełnej integracji z systemami hotelowymi każdy z pracowników jest w stanie poznać imię, nazwisko i narodowość gościa hotelowego, od którego otrzymuje połączenie. Taka funkcjonalność jest zapewniona także na aparatach mobilnych systemu DECT. Możliwość powitania gościa imieniem lub w odpowiednim języku może znacząco podnieść poziom zadowolenia gościa z obsługi hotelowej. Komunikacja bezprzewodowa IP DECT jest ponadto transmisją szyfrowaną i zabezpieczoną przed podsłuchem. Praca w dedykowanym paśmie 1,9 GHz zapewnia jakość połączeń, która jest trudna do osiągnięcia w zatłoczonym i „zaśmieconym” paśmie WiFi (2,4 GHz).

System Business ConneCT to wyrafinowane narzędzie dystrybucji połączeń (Contact Center), oparte o umiejętności analizowania charakteru ruchu przychodzącego na podstawie kategorii gości, preferowanego języka lub wiedzy o produkcie. Pomaga skierować klienta do pracownika posiadającego najlepszą wiedzę o danym produkcie. Moduł raportowy i analiza ruchu on-line umożliwiają osiągnięcie lepszych wyników sprzedaży i przyczyniają się do poprawy poziomu obsługi gości i skrócenia czasu oczekiwania na połączenie z odpowiednim konsultantem. System Business ConneCT jest wysoce rekomendowany dla działów rezerwacji w dużych hotelach.

Produkty dla sektora hotelowego

Specyfika systemu komunikacyjnego w hotelu dotyczy w szczególności terminali w pokojach hotelowych. W przeciwieństwie do standardowego biurowego środowiska pracy, telefony pokojowe nie są zasadniczo przenoszone pomiędzy lokalizacjami i są przypisane do danego pokoju. Dlatego podstawowa zaleta jaką niesie telefonia IP nie ma wystarczającego uzasadnienia w przypadku telefonów pokojowych. Wybierając w tym przypadku telefony analogowe lub cyfrowe (TDM) możemy znacząco obniżyć koszty zakupu i utrzymania systemu komunikacyjnego, zachowując jednocześnie wysoki poziom obsługi. Terminale IP są natomiast doskonałym wyborem dla pracowników biur, recepcji oraz personelu mobilnego. W związku z powyższym jako kompromis wysokich wymagań technologicznych i optymalnego poziomu kosztów polecamy systemy hybrydowe NEC, które zostały stworzone z myślą o specyficznych wymaganiach sektora hotelowego.

Bogate portfolio produktów NEC pozwala na optymalną konfigurację i dopasowanie systemu komunikacyjnego dla potrzeb konkretnego hotelu. Poniżej przedstawiamy propozycje produktów, z których każdy spełni wysokie wymagania stawiane przed systemem komunikacyjnym w hotelu. Nie wszystkie z poniższych produktów będą jednak mogły być wykorzystane  w każdej instalacji z uwagi na lokalne warunki (infrastruktura kablowa, rozmieszczenie punktów dystrybucyjnych, dostępne miejsce itp.). W związku z tym gorąco zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami. Pomożemy ocenić warunki instalacji i dobrać system zgodnie z Państwa potrzebami.

Platformy komunikacyjne polecane dla hoteli

sv9100-packshot_global

NEC SV9100

Funkcjonalny i skalowalny system hybrydowy (TDM + IP). Idealny dla obiektów o wielkości 50 – 800 telefonów.

SV9500

NEC SV9500

Redundantny hybrydowy system komunikacyjny przeznaczony dla dużych obiektów 800+ telefonów.

NEC InFIAS

InFIAS to wbudowane oprogramowanie pośrednie, które jest używane w połączeniu z programem hotelarskim Front of House np Opera, OnQ.

Telefony dla pracowników hotelu

dt830cg-right

Telefony NEC IP serii DT900

dt830cg-right

Telefony Cyfrowe NEC serii DT500

Telefony NEC IP Serii GT

NEC DECT

Telefony NEC IP DECT

Telefony dla pokoi hotelowych

AEI

Telefony hotelowe AEI

Bittel

Telefony hotelowe Bittel

Jacob Jensen

Telefony hotelowe Jacob Jensen

Teledex

Telefony hotelowe Teledex

Telematrix

Telefony hotelowe Telematrix

V-Tech

Telefony hotelowe V-Tech

Telefony Konferencyjne

ErisStation

Telefony Telekonferencyjne V-Tech

Aplikacje

BusinessConneCT logo

Business ConneCT

SoftPhone

Aplikacje Softphone